دیزی سراهای شیراز را بشناسید
مطالب
نکته ها
شیرازگردی
دیزی سراهای شیراز را بشناسید

بخشی از لذت سفر کردن، رفتن به رستوران های شهر مقصد و چشیدن طعم لذیذ غذاهای محلی و یا غذاهایی است که در آن شهر پخته می شوند. شیراز، در تمام روزهای سال میزبان گردشگران زیادی است و بالطبع رستوران های زیادی برای پذیرایی از مهمانان خود دارد. به ویژه رستوران های سنتی بسیار دنج و مناسبی با اجرای موسیقی زنده در این شهر وجود دارند که بعضی از غذاهای اصیل ایرانی آنها طعمی به یاد ماندنی دارند.

دیزی از آن دسته غذاهای پرطرفدار و اصیل ایرانی است. کمتر کسی را پیدا می کنید که علاقه به خوردن دیزی نداشته باشد.

در این محتوا، با شیراز روم، سایتی به روز در زمینه اجاره منزل مبله در شیراز، همراه شوید تا با هم گشتی در میان دیزی سراهای شهر بزنیم و با آنها آشنا شویم.

دیزی سراهای شیراز را بشناسید


دیزی سرای و چایخانه حمام وکیل


می توان این دیزی سرای را یکی از بهترین های شیراز دانست. دیزی های این رستوران بسیار پرطرفدار هستند. اگر دوست دارید بدون معطلی یک دیزی لذیذ در این رستوران سرو کنید، حتماً میز خود را از قبل رزرو نمایید.

چشیدن طعم لذیذ یک دیزی سنتی در کنار شنیدن نوای زیبای موسیقی زنده اصیل و ایرانی، بسیار لذت بخش و به یاد ماندنی است.

به ویژه آنکه این رستوران در دل یکی از جاذبه های تاریخی و تماشایی شیراز قرار گرفته است و می توانید قبل یا پس از صرف دیزی به بازدید از حمام و مجموعه زندیه بروید.

مهستان، دیزی سرا و رستوران سنتی


مهستان یکی از بهترین دیزی سراهای شیراز است. طعم لذیذ دیزی مهستان در کنار حضور کادری مجرب و حرفه ای، اوقات بسیار خوشی را برای شما و همسفرانتان رقم می زنند.

آدرس رستوران سنتی مهستان در شیراز، پل باغ صفا، ابتدای خیابان فردوسی، بین کوچه های 16 و 18 می باشد.

سرای سنتی اجاق و آتش


سرای اجاق و آتش در شیراز بین چهارراه های هجرت و سعدی و در کنار دانشگاه فنی و حرفه ای دختران قرار گرفته است. این مکان که یک خانه قدیمی بازسازی شده است، یک محل دنج برای قرارهای دو نفره و ملاقات های کاری و همچنین مکانی مناسب برای مهمانان خارجی شما محسوب می شود. تمام وعده های غذایی در این رستوران سرو می شود. این رستوران سنتی نیز دیزی های خوبی دارد. در کنار دیزی ترشی، سبزی، نارنج و نان کنجدی نیز داده می شود. دیزی های در ظروف سفالی و فیروزه ای رنگ آورده می شوند و در صورت تمایل می توانید یک پارچ دوغ محلی نیز سفارش دهید.

میز و صندلی های چوبی، نقاشی های بسیار زیبا بر روی دیوارها، آلاچیق هایی که در حیاط وجود دارند، فضای بسیار دلنشینی ایجاد کرده اند.

دیزی سراهای شیراز را بشناسید


اگر عادت دارید که پس از صرف غذا، چای بنوشید، می توانید یک قوری چای و یا دمنوش نیز همینجا سفارش دهید.  

کافه دیزی


کافه دیزی، یک محیط دوستانه و سنتی دارد و یک مکان خوب برای دیزی خورها در شیراز به شمار می رود. در کنار دیزی می توانید بوفه اردو را به صورت رایگان داشته باشید. در بومه انواع ترشیجات، ماست، سالاد سیب زمینی، سالاد فصل و سالاد ماکارونی و همچنین انواع ژله سرو می شود. در کافه دیزی، موسیقی زنده اجرا می شود و جای پارک نیز به راحتی در اختیار دارید.

دیزی سرای بهار نارنج


این دیزی سرای، در یکی از خیابان های زیبای شیراز به نام قصرالدشت قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال منزل مبله شیراز هستید، منزلی در اطراف قصرالدشت اجاره کنید. دیزی سرای بهار نارنج در خیابان خلدبرین و مقابل پارک قرار گرفته است.

دیزی با گوشت گوسفندی تهیه می شود و در کنار آن نان سنگک، دوغ محلی، سبزی و پیاز نیز برای شما آورده می شود. موسیقی به صورت زنده در این رستوران سنتی اجرا می شود

رستوران سنتی اعیان


این رستوران سنتی، غذاهای بسیار با کیفیتی با قیمت های مناسب به مهمانان خود ارائه می دهد. رستوران سنتی اعیان، محیطی آرام دارد و در بیرون رستوران هم فضا برای نشستن وجود دارد. این رستوران سنتی دو دیزی در منوی خود دارد. دیزی مخصوص اعیان و دیزی کم چرب که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. دوغ محلی بسیار خوشمزه ای نیز در کنار دیزی سنگی در این رستوران ارائه می شود. آدرس رستوران اعیان، بلوار قدوسی غربی شیراز، در داخل خیابان محلاتی است.

دیزی لند


ارائه دهنده انواع دیزی و همچنین کباب های اصیل ایران که با گوشت گوسفندی تهیه می شوند. دیزی لند دارای یک مکان خانوادگی در کنار یک کافی شاپ دنج و ویژه است. آدرس دیزی لند در دو کوهک، سه کیلومتر پس از هایپر استار و در بریدگی سمت چپ است. موسیقی شاد در این کافه شنیده می شود و پارکینگ اختصاصی برای مهمانان وجود دارد.

شیراز روم، ارائه دهنده خدمات در خصوص اجاره منزل مبله شیراز است. این سایت با تکیه بر نیروهای متخصص بومی در شیراز، قصد دارد که بهترین شرایط را برای اسکان مسافران فراهم نماید.

شیراز روم، با اجاره آپارتمان مبله شیراز، سفری آرام و متفاوت را برای شما خلق می کند. آپارتمان ها همگی به تمامی وسایل و امکانات ضروری مجهز هستند. دیگر لازم نیست که برای سفری چند روزه وسایل زیادی بردارید.

دیزی سراهای شیراز را بشناسید


تنها برداشتن وسایل شخصی خود و لوازم ضروری سفر کافیست. با اجاره منزل مبله شیراز، آشپزخانه ای کامل در اختیار شماست که می توانید به راحتی در آن آشپزی کنید و نیازی به آوردن وسایل ضروری برای آشپزی ندارید. در داخل آشپزخانه، یخچال نیز وجود دارد. مواد اولیه برای آشپزی را می توانید از مغازه های شهر شیراز تهیه کنید و در یخچال نگهداری نمایید.

اجاره آپارتمان مبله شیراز، در خیابان های مختلف این شهر امکان پذیر است. بستگی به مبلغی که می خواهید هزینه کنید، تعداد افرادی که با شما در سفر هستند، امکاناتی که مدنظر شماست و دسترسی هایی که می خواهید، این آپارتمان ها قابل اجاره هستند.

تمامی آنها از امنیت کافی برخوردارند و بسیار تمیز می باشند. سرویس خواب به صورت کامل و وجود دارد. ملحفه ها نیز شسته شده و تمیز هستند و با خیال راحت می توانید از آنها استفاده کنید. برای اجاره آپارتمان مبله شیراز، تنها کافیست سری به سایت شیراز روم بزنید.